2010. augusztus 3., kedd

9.fejezet

Azt,hogy most boldog vagyok,és itt van egy újabb fejezet,csak 1 embernek lehet megköszönni.Ő az,aki a kedvemet a béka feneke alól "felhozta".Amikor le voltam törve,tartotta bennem a lekelt,és ezért NAGYON HÁLÁS VAGYOK NEKI! És köszönöm.És ezt neki ajánlom :).Ez a ember Szabus





A következő időszakra nem nagyon emlékeztem.Teljesen magam alatt voltam.Sírtam sírtam,és csak sírtam.Nem ettem,nem ittam,nem beszéltem senkivel,csak Stellával.Arcom tiszta fehér volt,mint a félhalottaknak.És úgy is éreztem magam.Nem volt erőm semmihez sem.Gondolkodtam,gondolkodtam…és csak gondolkodtam.Hogy lehetett rám ekkora hatással?Mással éveket együtt voltam,de a szakítás nem viselt meg ennyire,mint Vele.Nem ismertem magamra.Hol van az a vidám,mindig nevető lány,aki eddig voltam?Seb elvitte magával…
Stella és Lucas időközben összejöttek.Sokat találkoztak,de inkább ő ment Lucashoz.Nem akartam,hogy így lásson.De mindig érdeklődött a hogylétem felől.Estell mindig azt mondta,hogy jól vagyok.Megbíztam Lucas-ban,de hátha elkotyogja valakinek…
Barátnőm hobbijából hivatás lett.Eddig csak unaloműzésként írt cikkeket,jelentéktelen eseményekről,a városban történtekről.A helyi újság pályázatára beküldtem egyik írását,az igazgatónak annyira tetszett,hogy rögtön megkapta az állást.
Az egyik ilyen „depressziós”napomon Stell egy lapot dugott az orrom alá.
-Hogy ne érjen meglepetésként.-mondta,én pedig elkezdtem olvasni ami a papíron volt.

„Sebastian Vettel újra itthon!
A száguldó cirkusz 1hónapos szünete alatt Sebastian Vettel meglátogatja családját Heppenheim-ben.
K.:Sebastian,mit fogsz csinálni a szünetben?
S.V.:Meglátogatom a családomat,a barátaimat,és egy fontos személyt.
K.:Valami különleges program,esetleg?
S.V.:Egy gokartverseny lesz hamarosan,és Kimi is tart egy bulit.
K.:Örülsz a szünetnek?
S.V.:Ki nem örül?(nevet)A szünet alatt sok olyan dolgot csinálhatok,amire a futamok alatt nincs idő.Találkozhatok mindenkivel,akot rég láttam.De azért kicsit hiányzik a verseny.Már megszoktam,hogy minden hétvégén futam van,és utána buli…(mosolyog)
Sebastian elmondta,hogy hamarosan ismét ellátogat szülővárosába,de azt nem árulta el,hogy miért.”
-Te voltál a riporter?
-Igen.
-Megismert?
-Igen.
-Bunkó volt?
-Nem.Teljesen normális.Meglátott,rögtön odajött hozzám,kérdezgetett,hogy hogy vagyok,meg ilyesmi.
-És?
-Azt nem kérdezte,hogy mivan velem?
-Nem.
Szíven ütött.Nem is érdekli,hogy mi van velem…de miért is érdekelné?
-Már van új barátnője.Csak sajnáli tudom a lányt…
-Ezt honnan veszed?!
-Ő mondta.-mutattam a cikkre.
-Az Te vagy!
-ÉN?-teljesen ledöbbentem.-Honnan gondolod?
-Ő mondta…-elvette a lapot,és visszament a szobába.
Fontos vagyok neki…fontos…fontos…

3 megjegyzés:

  1. Sziaaaaaa!!!!!
    Nagyon jó rész lett...:D:D:D de azért kíváncsi vagyok, h Sebi miért lépett le olyan hosszú időre...:S ez azért fura...:S
    Azt viszont nem értem, hogy most akkor a barátnője??? és faképnél hagyta???? ÁÁÁÁÁÁá... ne hagyj kétségek közt, mert megőrülök... :O:O
    FOLYTIT GYORSAN!!!!!!!!!!!!!!!
    Pusszantalak (L)(L)(L)

    Ui:remélem minden rendben ment ma...(L)

    VálaszTörlés
  2. Sziia!:)
    Hát ezekre csak azt tudom mondani,h előbb utóbb kiderül.:D
    Igyekszem....:)
    Igen,minden:DVagyis hát nem volt olyan rossz,mint amire számítottam :)
    (L)(L)

    VálaszTörlés
  3. Ez piszkosul tetszik ám! Kérek én is megjegyzést, a címet tudod. De tényleg ne hagyj kétségek közt minket, Bitte, Bitte, Bitte...

    VálaszTörlés