2010. augusztus 4., szerda

:)

Köszönöm szépen a díjat Brigcs-nek.!:)

1.Nagyon rossz a hangom,de ennek ellenére tagja vagyok az iskolai kórusnak,és szeretek énekelni,de csak csöndbe :D
3.Imádok rajzolni,már nyertem versenyt is.:)
4.5és fél éves korom óta szeretek írni és olvasni (:
5.Van egy másik blogom is,illetve blogunk: www.gosebi.try.hu vagy www.vettelandjonathanfans.blogol.hu

Akiknek továbbadom: Gina,Füligszáj,Sebita,Ange Ghost.


Köszönöm szépen a díjat Fülinek,Brigcsnek>! :)
5.dolgot kell magamról írnom.
1.2009óta vagyok F1-fan.Először nem volt kedvencem,de aztán megláttam Seb-et egy reklámba,és azóta imádom^^.Kedvenc csapatom a Brawn GP volt,kedvenc pilótám Sebi.De most már csakis Seb,és csakis RedBull.:)
2.Életem első F1-es futamán nem értettem,hogy honnan tudják,hogy ki az 1. -.-" 5éves voltam... De most már értem :D
3.Gyűjtöm a kaktuszokat,a radírokat,a Spongya Bob-os dolgokat :)
4.Imádom a salakmotort,és az úszó EB-t,VB-t,és az Olimpiát.
5.Szeretem Hamiltont,mert a 2.F1-es futamot miatta néztem,mert akkor nyerte meg a VB címet,és mamám neki szurkolt :)
Akinek továbbadom:Szabus,Alofun,Noncsi,Henii,Hooligirl.



Köszönöm a díjakat! :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Fikusz!

    Nagyon szépen köszönöm a díjjat!
    Már kaptam, nem tudom, hogy kitehetem e mégegyszer, kicsit pofátlanságnak érezném!
    De annyira jóóólesik hogy gondoltál rám! De most komolyan!!!!!!!:)

    Sok Puszi: Ange Ghost (cica25)

    VálaszTörlés