2010. augusztus 24., kedd

17.fejezet(hosszú verzió)






(Seb)
Kattant a zár,nyílt az ajtó,és teljesen megdöbbent ember lépett be rajta.Mark és Christian megdöbbenten figylete,hogy én mit keresek ott póló nélkül.
-Seb,mit keresel itt,és így?-kérdezte Mark.
-Leettem a pólómat,ki akartam szedni a foltot,és eszembe jutott,hogy itt van csap.-milyen hülye hazugság…Mind a ketten egy bólogatással nyugtázták.Ekkor vettem észre valamit a lábam mellett.Egy sárga újjatlan felső volt.És tudtam,hogy ki viselte... Gyorsan,remlhetőleg észrevétlenül belöktem a kanapé alá.Christian egy telefonhívásra hivatkozva gyorsan távozott.
-Az Dora felsője volt.Jól gondolom?
-Mi?Melyik?
-Amit belöktél a kanapé alá.Micsoda főcím lesz ebből…
-Hé hé! Viselkedj!Nem tudom,hogy ki az,aki döngeti a sajtósát…-láttam,hogy meglepődött.-Ő kotyogta el nekem…
-Van egy ajánlatom.Tartom a szám,ha Te is a tiédet.-bólintottam.Mark is kiment a szobából.Igaz,hogy a csapattársam,de ez nem jelent semmit.Néha vízba tudnám folytani…Amikor meggyőződtem arról,hogy tiszta a levegő,elővettem a „becses kincset”.Felsiettem a szobábma,ledőltem az ágyra,és mit a szerelmes tizenévesek,magamhoz öleltem a pólót,és beszívtam az illatot.Az Ő illatát.Ha akkor a hotelben az eszem helyett a szívemre hallgatok,és nem érdekel a sajtó véleménye,akkor most nem csak a pólóját,de Őt is ölelgethetném…




(Do)
Reggel korán ébredtem.Csak feküdtem az ágyban,és gondolkodtam…a tegnap estéről.Lefeküdtem vele,megint.De nem tudom,hogy miért…az nem mentség,hogy részeg voltam.Rajtam kívül még több ezer ember részeg a világon,és gondolom,senki sem fekszik le azzal az emberrel,akit utál… De ha jobban belegondolok…Nekem nem jelentett semmit,és remélem neki sem.Én nem akarok vele semmit sem,főleg nem össszejönni.Ha megint pofár ejtene,én azt nem bírnám ki…Elmélkedésemből kopogás rázott ki. Odasiettem az ajtóhoz,majd kinyitottam.Jaime ált ott.Nem gondolkodtam,egyből átöleltem.Őt láthatóan meglepte.Furcsa érzésem támadt,és sírni volt kedvem.Ezt vélhetően Jaime is észrevette,mert csak ennyit mondott:Sírj nyugodtan.-és átölelt.Röpke fél óra altt sikerült menyugodnom,és már csak hüppögtem.Leültünk a kanapéra,én az ölébe.
-Mesélj.-és én elkezdtem.Elmondtam neki az egészet.Hogy beittam Kimivel,hogy találkoztam Sebbel,és tovább,tovább…
-Hát,nehéz eset vagy Te Lány…-mosolygott-,de nyugodj meg,én itt vagyok,és beszélek vele,ha gondolod.-a végére komoly lett,és megfontolt.
-Ne,ne beszélj.Az olyan furcsa lenne,vagy nem is tudom….De a lényeg,hogy én szeretnék beszélni Vele.-bólintott.
Több órán kersztül beszélgettünk.Ő tartotta bennem a lelket,én közben gyűjtöttem a bátorságot,hogy egy komoly beszélgetést kezdeményezzek Sebbel.Már fél perce mindketten csendben voltunk,amikor megszólaltam.
-Kész vagyok.
-Mire?
-Kész vagyok beszélni Vele.És ezt csak neked köszönhetem.
-Ugyan.-pirult el.Egy puszit nyomtam az arcára,Ő elmosolyodott.Gyorsan összekaptam magam,és elindultunk lefelé.Ő bement a szobályába,én pedig bekopogtam a 202-es szoba ajtaján…ami rögtön nyílt is,és egy nyúzott arcú,szőke hajú,kék szemű álompasi lépett ki rajta.Még így nyúzottan is irtó helyes volt.
-Szia.-köszönt.
-Szia.Bemehetek?
-Persze.-nyitotta ki jobban az ajtót,én bementem,és leültem a kanapéra.
-Kérsz valamit?-kérdezte.
-Kösz,nem.Beszélnünk kell.
-Igen,szerintem is.
-Nézd,tegnap részeg voltam,és nem gondolkodtam.Én nem akrok tőled semmit az ég világon.Remélem megérted…-a végére suttogtam.
-Megértelek...-csak ennyit tud kibökni?!
-De nekem most mennem kell.Szia.-kikísért,én pedig beszálltam a liftbe,és gondolkodtam.
(Seb)
Nem érez irántam semmit…semmit…Bár ezek után már nem is furcsálom…Elővettem a pólót,és ismét magamhoz szorítottam.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    ohh...hát kiderült akkor miért lépett le...a rohadt sajtó :@
    jól kivágta magát...:)
    várom a folytit!
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és az előző is.
    Kíváncsi vagyok ezek után hogy alakul a molekula :)
    Pusszancs :)

    VálaszTörlés
  3. Miért kellett az eszére hallgatnia??????????:O Akkor most nagyon, de nagyon boldog lenne... lennének...:(
    Remélem azért minden helyre jön kettejük között...8I... ugye? 8I és nem csak egy éjszaka lesz??? 8I
    Markkal meg milyen könnyű alkut kötni...:D Ő és a sajtósa...:O na szép! Szegény nője...:S
    Szuper lett!!! Imádom...(L)
    Pusza: Uncsid... (L)

    VálaszTörlés
  4. tök jó lett, folytit de gyorsaan!!!!!!:)
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  5. Miért csinálja ezt Dora???? :O Olyan lökött... még hogy nem érez semmit... butaság... :S szegény Sebi, most komolyan sajnálom szegénykét... .S
    Írj gyorsan folytit, mert nagyon izgi résznél hagytad abba...8I 8I
    Szuper lett!!!!
    Imádom... (L) (L)
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  6. Még hogy nem érez semmit :O Csak be akarja beszélni magának :O Szereti Sebikét 8I 8I
    Nem gondolta át igazából az érzéseit :( Az egyszerűbb utat választotta, nem a szívére hallgatott :(
    SZUPI LETT ♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés