2010. augusztus 11., szerda

12.fejezet

(2.fele)

Kritikákat várok. :)

1.nap Forma1-es újságíróként.Mondanom sem kell,nagyon izgulok.Csupa olyan emberrel fogok találkozni,akikért millióan vannak oda.De legalább itt lesz Lucas,akit ismerek,és akivel jóba vagyok.És ott lesz még 1 ember,akit a hátam közepére se kívánnék…De nem fogok miatta mindent feladni.
Jelenleg egy hotelben lakom.De én is utazni fogok a pilótákkal.
Reggel korán keltem.Az idegesség miatt nem tudtam enni,ezért rögtön nekiálltam készülődni.Barna,félhosszú hajamat kifésültem,és összekötöttem.A sminkeléssel sem időztem túl sokat. Alapozó,szempillaspirál,és már kész is voltam.A bőröndöm előtt sem vacakoltam.Felvettem az első kezembe kerülő nadrágot,ami éppenséggel egy fekete cicanaci volt,és hozzáa kedvenc lila-fehér hosszú pólómat,amihez még egy rövidszárú,lila tornacipőt vettem fel.Elégedetten néztem a tükörbe,majd az órámra,ami fél7-et mutatott.Bernie-vel 8ra beszéltem meg a találkát bemutatkozással egybekötve.Nem bírtam tovább egy helyben ülni,ezért elindultam sétálni.Mire meguntan a céltalan kószálást,háromnegyed8 volt.Fogtam egy taxit,és megindultam a hotel felé,ahol a pilóták szálltak meg.
A versenyzők már a halban voltak,Bernie-vel egyetemben.Ahogy beléptem,síri csönd lett.Nem értettem,hogy miért.
-Uraim,had mutassam be csapatunk új tagját,Dora Meyert!-mutatott be Bernie.
Minden egyes pilótával kezet fogtam,bemutatkoztam nekik,és jókat beszélgettem velük.Nagyon jól éreztem magam,mindenki rendes volt velem. Egy embert hiányoltam.Lucast.Nem sokkal később ő is befutott,de nem egyedül.Estellel kézenfogva.
Folytattam a társalgást.Nem is jutott eszembe Sebastian,egészen eddig.A tömeg elhallgatott,ahogy Christian Horner lépett be a helységbe,mögötte pedig a 2pilóta.
-Na,biztos kiosztotta őket.-súgta nekem Kimi.Jégember létére nagyon is szimpatikus volt nekem.
Christian „mért hallgattatok el”nézése után a hangulat ismét oldott lett.
-Hello.-jött oda hozzám.-Christian Horner vagyok.Te pedig biztos Dora.
-Dora Meyer.-viszonoztam a kézfogást.
-Ők itt a pilótáim.
-Hello,Mark vagyok.Mark Webber.-fogadtam a kézfogását.Szimpatikus pasasnak tűnt első látásra.
-Hello Sebastian va…Dora?!Te meg…hogy kerülsz ide?
-Én vagyok az új újságíró.-húztam ki magam büszkén,és mosolyogtam.

2 megjegyzés:

  1. :D kiváncsi vagyok hogy ezek után mi lesz:D hihihi:D
    jó történet :D

    VálaszTörlés
  2. áááá :D:D Seb most biztos nagyot néz :D :P
    azért kíváncsi vagyok, mi az a jó ok, ami miatt hanyagolja Dorát... akármilyen fucsán is viselkedik, szemlátomást nem közömbös számára a lány... :)

    VálaszTörlés