2010. augusztus 10., kedd

12.fejezet

Tudom,hogy rövid lett,de ez csak az első fele.
Szabusnak,mert lassú voltam :D ♥



(1.rész)
2 hónap telt el azóta.Sikeresen túlléptem rajta.És most boldog vagyok,nagyon boldog.Ha néha-néha eszembe jut,már csak mosolygok azon,hogy mennyire padlón voltam.Sikerült új életet kezdenem.Sokat segített ebben,hogy van munkahelyem.Újságíró lettem én is.Egy nap bementem Stellával a szerkesztőségeb,és anyira megtetszett ez a nyüzsgő élet,gondoltam,én is belekóstolok.Most én írom a sport cikkeket.
„Megfertőzött engem is a benzingőz”,mondhatjuk úgy is.Amikor először néztem futamot(megígértem valakinek…),megértettem,hogy miért is szeretik több millióan.
A helyszín Hockenheim,paddock.
-Jó Napot!Dora Meyert keresem.-egy ősz,szemüveges férfi állt elém.Felismertem.
-Jó Napot!Én vagyok.Maga pedig Bernie Ecclestone,ha nem tévedem.-bólintott,majd kezetfogtunk.
-Szeretnék magával beszélni.-ült le mellém.-Szerintem maga nagyon tehetséges újságíró.A Forma1- hiavatalos oldalára is jól jönne egy ilyen tehetség.Nos,elválalja?
Nagyon meglepődtem.
-Köszönöm a lehetőséget,de még át kellene gondolnom.Meddig gondolkodhatok?
-Még-nézett az órájára-45 másodpercig.Ketyeg az óra.Tik-tak.Már csak 43,42,41
-Elvállalom.-mondtam ki végre,azt a szót,ami meg fogja változtatni az életem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése