2010. július 27., kedd

7.fejezet

:) Mert sokaknak megígértem,hogy még ma lesz :D


Én alulra kerültem,ő felülre.Megcsókolt.Először csak lágyan,majd egyre vadabbul.Keze a pólóm alatt járt felfedezőutat.A hasamat simogatta,közben a pólómat kezdte el lehámozni rólam.Én sem tétlenkedtem. Az övével kezdtem játszadozni. Ki akartam csatolni,de nem ment,és ezt Seb is észrevette.
-Segítek.-mosolygott.
-Á,nem kell.Majd máskor.-fel akartam álni,de nem engdett.
-Kívánlak. Nem engedem,hogy abbahagyjuk. Ha kell durvább eszközökhöz is folyamadok.-mondta kaján vigyorral az arcán.Belenéztem gyönyörű kék szemeibe,amikben a kisfiús báj helyett most vad vágyat láttam.Tudtam,hogy innentől nincs visszaút.
Övét időközben kicsatolta,letolta magáról a nadrágot,én pedig a pólómtól szabadultam meg.Lassacskán minden ruhadarabtól megszabadultunk mind a ketten.Mikor belémhatolt,először lassan,majd egyre gyorsabban kezdett el mozogni bennen.Egyszerre jutottunk el a csúcsra.
Pihegve feküdtünk egymáson.
-Hát ez… nem volt semmi.-átölelt.
-Tudom.Szeretlek.
-Énis.Örülök,hogy pont akkor jöttél ki a hotelből,amikor én arrafelé jártam.
-Énis.megcsókoltam.
Egymáson feküdve,boldogan aludtunk el.

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett Fikusz :D (L)
    18+++ :D
    Sebike kis kanos :P IMÁDÁS 8I (L) (L)

    VálaszTörlés
  2. Jo lett...igen pontosan azért mert megígérted:P
    Seb ejnye hát mik lesznek még itt:P
    Folytatást gyorsann..♥♥

    VálaszTörlés