2010. július 14., szerda

3.fejezet

Tudom,hogy egy kicsit "más" fejezet,de aki miatt így írtam,remélem "tanul" belőle.:D

Reggel én ébredtem először.Seb még az igazak álmát aludta.Eszembe jutott a tegnapi nap.Hogy fél nap ismeretség után már itt tartunk.Elmosolyodtam.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve ráfeküdtem,és a hasát kezdtem el csókolgatni,majd lefelé haladtam. Amikor a csípőjénél tartottam,a gerincemen húzta végig az újját.Megtorpantam.
-Tetszik?-kérdezte mosolyogva.
-Szerinted?-megcsókoltam.
Nyelveink vad játékba kezdtek,de én megállítottam.
-Majd ha megérdemled,nagyfiú.-mondtam,majd felálltam,és elindultam a konyhába valami reggelit készíteni.
Igaz,rendelhettünk volna,de nem voltam oda az ilyen „szállodai kajákért”.Megkentem 2szelet pirítóst vajjal,és ráraktam a szalámit.A paradicsomot szeleteltem,amikor átöltelt hátulról,és a fejét a vállamra rakta.
-Visszaadod a pólómat?
-Nekem sokkal jobban áll,neked pedig ezenkívül van még pár pólód,nem?
-Meggyőztél.De akkor megyek öltözni.-adott egy puszit,majd elment.
Egy fekete RedBull-os póló volt rajtam.Elején a csapat logója,hátul pedig Seb rajtszáma,és felette a „Sebi”felirat állt.
-Sebi.!-kiáltottam-Kész a reggeli!
-Nem vagyok Sebi!
-A pólódon…
-A pólómról egy szót se.-jött közelebb-Azt a csapattól kaptam a születésnapomra.És direkt azt íratták rá.
Amíg beszélt,addig én az ingjét gomboltam.Most felnéztem rá.És belenéztem a szemébe. Elvarázsoltak gyönyörű kék szemei,mellyek izzottak a vágytól.Átölelt,felrakott a konyhapultra,és belecsapott a lecsóba…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése