2010. július 13., kedd

1.fejezet

Azt elfelejtettem írni,hogy ez a történet nem éppen mondható aktuálisnak,ugyanis Kimi még a Forma1-ben versenyzik. :)


Forró nyári nap volt. Estella-val a Forma-1-ről beszélgettünk. Ő volt az egyik legjobb bartánőm. Egy „csajos”hétvégére jöttünk,de még itt is szóba került a téma….folyton a körbe-körbe körözgető autókról beszél.Meg a pilótákról.Főleg Lucasról.
-Nem értem,hogy mit eszel rajta….
-Nem érted??! –kérdezte meglepődötten.
-Én nem vagyok oda érte…se a Forma-1-ért…
-Furcsa vagy. Mondták már?-kérdezte mosolyogva.
Bólogattam.Eszembe jutott,hogy hányszor és hányszor illetett a „fura”jelzővel,mert nem mindig vagyunk egy véleményen.Erre elmosolyodtam.
-Miaz? Min vigyorogsz,mint a tejbetök?
-Semmin. De most megyek,sétálok egyet a parton.Nem jössz?
-Nem.Menj csak egyedül,addig én el leszek.
-Oké.Szia.
-Szia.

Kimentem a szállodából,és meglepő látvány fogadott.A bejárat előtt újságírók tömkelege várta,hogy hátha kilép valaki az ajtón.Nem értettem,hogy mi ez a cirkusz,értetlenkedve álltam a riporterek előtt,akik kérdésekkel halmoztak el.Hirtelen egy erős kéz ragadott meg,és magával húzott,így kiszabadultam a paparazzik gyűrűjéből.
-Köszi.-fordultam a srác felé.
-Nincsmit. Nem hagyhattam,hogy ott szenvedj.-elmosolyodott.
-Nem tudod,hogy mért vannak itt?És mért halmoznak el rögtön kérdésekkel?
-De tudom.
-És nincs kedved elmondani?
-Mért lenne?-húzta az agyam.
-Mert szépen megkérlek.-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Na jó.-adta be a derekát.-Az újságírók miattunk vannak itt.És azt hitték szerintem,hogy valamelyikünk barátnője vagy.
-Miattunk??Ezt hogy érted?
-Te nem nézel Forma-1-et?-látta,hogy rázom a fejem,ezért tovább folytatta.-Sebastian Vettel vagyok. Forma-1 pilóta. Az egész mezőny itt száll meg. Ilyenkor nem sokan járnak ki a hotelből,mivel tudják,hogy „várják”őket. Kimentél,és rögtön rád támadtak,mivel azt hitték,hogy valamelyik pilóta barátnője vagy.És ha most látták,hogy én „mentettelek meg”,akkor a holnapi főcím garantált:Sebastian Vettel és barátnője nyilvánosan együtt mutatkoztak.
Meglepődtem azon,amit mondott.De így már értettem mindent.Hirtelen eszembe jutott Stell.
-Lucas di Grassi is itt van?
-Igen. Mindenki itt van. Mért?
-Szeretnék tőle aláírást.
-Tőlem mért nem kértél?Már a föld felett repked,ha találkozik egy pilótával,de Te nem.
-Nem nekem kell.A barátnőmnek.Vele nyaralok,és Ő Lucas-fan.
-Tudok neked,vagyis neki szerezni.De….
-De?
-Cserébe el kell velem jönnöd sétálni. Na,mit szólsz hozzá?
-Háát….

6 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Eddig nagyon tetszik a történeted :)
    Várom a folytit :)
    puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nagyon köszi:)Igyekszem:)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jujjj...nagyon édes!:) lehet elfogult vagyok mert hát Seb...de nygon jó :) Imádás eddig!Olvaso tovább!
    Puszii

    VálaszTörlés
  4. wíí imádom és kösi a szerepet♥♥
    Igen igen tulajdonképp a való életben is ilyen vagyok hehe
    Folytatást szere♥♥

    VálaszTörlés
  5. most találtam rá a blogodra:)
    Nagyon tetszik az első fejezet...jelenleg én is dolgozom egy Vetteles blogon.
    Puszi

    VálaszTörlés