2010. szeptember 4., szombat

20.fejezet


Egyetlen Uncsimnak.Aki velem van mindig.♥





(Sabine)

Éppen egy teli kád forró vízben ültem,amikor meghallottam a telefonom csörgését.
-Ez nem lehet igaz.-morogtam,de kikászálódtam,és felvettem.
-Szia Dora.-szóltam bele.Oké,szia.
10 perc múlva itt lesz.Beszélni akar velem.Szerintem valami fontosról,hallottam a hangjában.Gyorsan felkaptam egy farmert pólóval,mikor kész lettem,kopogtak.Összeszedtem a táskámat,és mentem ajtót nyitni.
-Szia.-köszönt Do.Adtam és kaptam 3 puszit.
Esett az eső,így egy kávézőba ültünk be.Én jegeskávét rendeltem,Tommi mellett megszerettem a jeges dolgokat…Do a habos kakaó mellett tette le voksát.Fél órát beszélgettünk minden féléről,amikor barátnőm nagyon elgondolkodott.Kavargatta a kakaót,és nem nézett rám.
-Együtt vagyunk Sebastiannal.-bökte ki hót nyugodtan.Én félrenyeltem a kávét.
-Tessék??!!Miért pont Vele??Azok után,amit tett Veled??!!Hát Te nem vagy normális…-keltem ki magamból.
-Igen,azok után is.Szeretem.És ő is engem.
Még vagy fél órát”veszekedtünk”,mikorra sikerült lenyugodnom.Ő élete.Azzal van együtt,akivel akar.

(…)

Dora telefonja elkezdett csörögni.
-Vedd csak fel.-bólintottam mosolyogva,amikor megláttam,hogy Sebastian keresi.Kiment,és 10 perc múlva jött vissza.
-Seb mára végzett az edzéssel.Ugye nem baj,ha én most elmegyek?
-Dehogy baj.Sőt,ha Seb végzett,akkor már Tommi sem elfoglalt.-felnevettünk mindketten.Kikértük a számlát,és elindultunk vissza,a hotel felé.Gyors búcsuzkodás után ment ki-ki a saját emeletére.
Mikor benyitottam,Tommi a kanapén feküdt.
-Szia.-ültem le mellé.
-Szia.-húzott magához egy forró csókra,és visszafeküdt.
-Na ne hogy már Te fáradtál el,amikor Sebnek volt edzése.
-Nem jó az erőlétem.
-Hát ebben az esetben javíthatunk rajta.-mosolyodtam el kajánult.Rögtön felkapta a fejét,és ismét magához húzott.

(…)

Próbáltam a légzésemet normálisba hozni, de láttam ez Tomminak is gondot okoz....Fejemet a mellkasára raktam,így hallgattam gyors szívverését.

-Hát ez…fantasztikus volt.-simogatott meg.
-Szerintem is.
-Most hová mész?-kérdezte meglepődve,mikor ki akartam szálni az ágyból.
-Zuhanyozni…Velem tartassz?-nem szólt semmit,cask felkapott,és így vitt be a fürdőbe.

A kellemes frissítő után leültünk beszélgetni.Ő a fotelba,én az ölébe.
-Tudtad,hogy Sebastiannak van csaja?
-Aha.Dora.
-Ezt Te egész eddig tudtad?Miért nem mondtad el?Miért én tudtam meg utoljára?-tettette a sértődöttet.
-Nyugi-pusziltam meg-,én is csak ma tudtam meg.Doraval elmentünk egy kávézóba beszélgetni.Akkor mondta el.Énteljesen kiakadtam…de hamar megnyugodtam.Ő élete.Aztán hívta Sebastian,hogy vége az edzésnek,én meg gondoltam,hogy akkor Te is ráérsz…
-Jól tudtad.-csókolt meg.
-Héhé,mára már elég volt.-állítottam meg.
-De..nekem…nem…-dadogta a csókok között.
Kimásztam az öleléséből,és a konyha felé vettem az irányt.Engedtem egy pohár vizet,és leöntöttem vele a kanos finnt,amit nem nagyon díjazott.
-Hé,ezt most miért kaptam?
-Hogy lenyugodj.És hogy ne ÁLLj itt előttem.-közöltem mosolyogva.
-Én nem ÁLLok előtted.-húzott magához.
-Á,nem.-húztam végig a túlontúl szűknek tűnő gatyán a kezem.
-Ha elkezdted,folytasd is.-„utasított” egy halk nyögés után.
-Én ugyan nem folytatom.-elfutottam előle.
Kergetett,átt az egész szobán,mígnem sarokba szorított.Pontosabban ajtóhoz szorított.2 lehetőség közül választhattam.Vagy kifutok,és az egészet ott folytatjuk tovább,vagy megint eltöltünk egy kellemse fél órát.Az elsőt választottam.Láttam Tommi szemében,hogy örül,mert sakkban tart,de negyon meglepődött,amikor kinyitottam az ajtót,és kifutottam a folyosóra.Miután feleszmélt a pillanati sokkból,Ő is utánnam eredt.Lefutottam a lépcsőn,1emelettel lejebb,ahol bekopogtam a 220-as szobába.A látvány meglepett.Sebastian állt ott előttem 1 szál lepedőben.
-Hello Seb.Dorát keresem…de látom,hogy elfoglaltak vagytok..akkor majd máskor.Szia.
-Szólok neki.
-Á,nem kell.Nem is tartalak fel tovább.Érezzétek jól egymást.-elindultam.-Csak még 1 kérdés.Ha nem én állok itt az ajtó előtt,hanem más,például a sajtó,és te így nyitsz ajtót,akkor hogy magyarázod ki?
-Hát…őőő…sehogy.-hangosan felnevettem.Elköszöntem Sebastiantól,és a sajtá szobánk felé vettem az irányt.Útközben találkoztam egy csurom vizes Tommival,aki még mindig ÁLLt.Mit volt mit tenni,engedtem neki.Felkapott,és a hálóig meg sem állt…

3 megjegyzés:

  1. Aranyos kis rész lett!
    Mi lett volna ha Sebi egy szál takaróban nyit ajtót és lefotózzák :DDD
    Pusszancs :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a részed... :D :P
    Tommi milyen kanos lett...:P
    Sebi meg egy szál lepedőben??? Szép szalagcím lett volna, ha egy sajtósnak nyit ajtót...XDXDXD
    Imádom, mint téged...
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  3. Jajj XD :D
    Tommi kis kanos finn XD :D
    Sebike :D :D Címlapfotó lett volna! :D XD
    IMÁDÁS :D ♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés