2011. július 14., csütörtök

33.fejezet

Seb belemosolygott a csókunkba.
-Ez mi volt?
-Csók.-mondtam én is mosolyogva.
-Igen,azt tudom.
-Akkor meg?
-Csak meglepett…nem gondoltam volna azok után…
-Jajj,Seb. Lépjünk túl ezen. Szeretlek. Te is szeretsz?
-Igen!-vágta rá határozottan.
-Akkor hol itt a probléma?-vigyorogtam még mindig.
Sebastian arckifejezése mindent elárult.Szemei nagyra nyíltak,de közben mosolygott.Cukin.Kicsit még bizonytalan volt.
-Szeretnék bocsánatot kérni az eddigi viselkedésemért.-mondtam fejemet lehajtva.Sajnáltam Sebastiant. Lehet,hogy tényleg nem történt semmi közte és a nőcske közte,de a szándék megvolt…De akkor sem kellett volna ennyire bunkón viselkednem.Bár neki is voltak bunkó megmozdulásai…
-Nem mondom,hogy az én hibám,mert te is sáros vagy abban,hogy ennyire elhidegültünk egymástól,de főként az enyém.De Te mondtad,lépjünk túl ezen.Nem lehet,hogy ott folytassuk,ahol anno abbahagytuk?
Elmosolyodtam,Sebastian átkarolt.
-Hova megyünk?
-Nem tudom.Csak sétálni.Baj?
-Nem tudom,hogy te mennyire vagy azzal tisztában,hogy Forma1-es versenyző vagy.Híres.Ha csak kinézel az ablakon,vagy 1000 kép készül rólad, hála a lesifotósoknak. Ha kimész,főleg,hogy nem egyedül,másnap az újságok címlapján fogsz virítani.Velem együtt.
-És? Nem érdekel.Tudja meg mindenki,hogy együtt vagyunk.Sőt…ha akarod,megteszem ugyanazt,mint Casillas a VB megnyerése után.
-Mit?
-Nem láttad a videót?
-Nem.-ráztam a fejem.
-A barátnője riporter.És interjú közben Casillas megcsókolta a barátnőjét,élő adásban.
Hatalmas vigyor ült ki az arcomra.
-Oké.
Tudtam,hogy ha Sebastian ezt megteszi,tényleg szeret. Hannat ameddig tudta,titkolta a média elől.Azt mondta,azért,mert nem szerette. Engem szeret,ezért mutogat. Női logika…
-Legközelebb,ha megyek valamilyen műsorba,kijelentem,hogy én csak a barátnőmmel vagyok hajlandó elmenni.-mosolyogva csókolt meg.
-Hülye.-löktem oldalba.




Egész nap Sebastiannal voltam.Különösebb programunk nem volt,csak sétáltunk vagy feküdtünk egymás mellett.Beszélgettünk.Az elmúlt időszakról.Fél 3-kor már kezdtem álmosodni,ezért úgy gondoltam,visszamegyek Jaiméhoz,és elrakom magam holnapra.
-Seb,én most megyek.Álmos vagyok.Szia.-fel akartam kelni az ágyból,de a derekamnál fogva visszahúzott.
-Nem akarsz itt aludni inkább?
-Nem fogok lefeküdni veled.
-Do…-sóhajtott egy nagyot,-aludni szeretnék én is.De veled.Jaime úgyis a barátnőjével van,ne zavarj.-mosolygott.
-Ja,mert neki olyan is van?-lepődtem meg.Vicces,hogy Sebtől tudom meg ezt is.Bár lehet,hogy amikor rájuknyitottam,akkor azzal a csajjal volt.
-És ebbe aludjak?-mutattam magamra.Egy szoknya és egy újatlan volt rajtam.
-Adok pólót.-felkelt,kutakodott egy kicsit a bőröndjébe,majd odanyújtott nekem egy Red Bull-os pólót.-Tessék.Használj szappant,ha nem akarsz férfi illatú lenni.-mosolygott.

A fürdőbe beérve beleszagoltam pólóba. Olyan Sebastian illata volt.Tetszett…
Gyorsan letusoltam,majd felöltöztem,és kimentem a fürdőből.Sebastian épp vetkőzött.Nem látványosan nyeltem egy nagyot,és elindultam az ágy felé.
-Gyors voltál.-adott egy puszit Seb,elviharzott mellettem,és bement a fürdőbe.
Mikor befeküdt mellém,átölelt és adott a vállamra egy puszit.
-Jóéjt Dora.Szeretlek.
-Jóéjt Sebastian.Én is Szeretlek.
Olyan megnyugtató volt így feküdni.Seb ölelésében aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Ez aranyos rész volt! =:)
    Seb nagyon édes. =:) Aranyosak Do-val. =:)
    Örülök, hogy Jaime talált barátnőt. =:D
    puszpusz =:D=:)
    Nővéred =:D

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval, tényleg aranyosak, jó, hogy újra egymásra találtak :)
    Jaime is örülni fog ennek szerintem, tudta, hogy Do nem szereti. Mással még lehet boldog :)

    Várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés