2010. november 5., péntek

28.fejezet

Kicsit(nem kicsit,NAGYON)összecsapott lett,de megígértem az én egyetlen Uncsimnak,hogy írok. Meg más is szerette volna,ha a 2 ből 3 lesz. :)


Szép reggel virradt a mi napra. Vidáman pattantam ki az ágyból,pedig ez nekem általában fél óráig szokott tartani.De ma valami más volt. És ezt Jaime is észrevette,aki felébredt a dalolászásomra.
-Jó Reggelt Napsugár.-köszönt mosolyogva.-Minek köszönhető a jó kedved?
-Jó Reggelt! Szép napunk van ma,és úgy érzem,ma valami jó fog történni velem.
Kinyitottam az ablakokat,sürögtam-forogtam a szobába.
-Légy szíves nyugodj el. Fáj a fejem már tőled.-nyöszörgött Jaime a takaró alól.
-Nem tőlem fáj,hanem a tegnapi jókora alkohol adagodtól.
-Nagyon jó kedvedben vagy ma.
-Hát igen. Van ilyen.-mosolyogtam,és lementem reggelizni.
Lent pont azzal az emberrel találkoztam,akit a hátam közepére sem kívántam volna.
-Dora,beszélnünk kell.-jött felém.
-Nem kell. Csak Te akarsz beszélni.De én nem. Ennyi.-hagytam faképnél.
-Dora.Dora.-futott utánnam.-Kérlek,muszáj megbeszélnünk.
-Még egyszer elmagyarázom neked szépen,lassan,hogy a szőke fejeddel megértsd.Ne mondogasd nekem itt,hogy így szeretsz meg úgy. Nem érdekel.Ha szeretnél,nem nyalakodtál volna azzal a nőcskével. Azt még nagy nehezen megbocsátottam neked,hogy eltűntél,aztán felbukkantál.Én teljesen belédestem.De ezt most már nem tűröm el.Ennyi,vége.Hagyjuk egymást békén,mindkettőnknek jobb lesz így.Viszlát,Sebastian Vettel.
Seb csak állt ott,lefagyva. De jelen helyzetben ez engem nem érdekelt.Vidáman mentem tovább reggelizni,ahol ismét leszólított valaki.
-Hello Dora.Remélem ráérsz most. Beszélnünk kell.-közölte Bernie mosolyogva.
-Üdv Bernie. Persze,ráérek.
-Gyere velem.A szendvicsedet is hozhatod.-mutatott a tányéromon pihenő reggelire.
Lementünk a boxokhoz,Bernie ideiglenes irodájához.Ő leült a megszokott helyére,én vele szembe.
-Nos.-komorult el az arca.-A cikkeidről szeretnék veled beszélni.
-Valami baj van velük?-nyeltem majdnem félre a falatot.
-Dehogyis,épp ellenkezőleg.-mosolyodott el.-Nagyon tetszenek.Mióta Te írod,megnőtt a honlap látogatottsága.Gratulálok.
-Köszönöm.
-Ezért szeretnélek megjutalmazni valami kis ajádékkal,és fizetésemeléssel.
-Oh,nagyon köszönöm.
-2 VIP jegy megfelel?
Egy kis ideig elgondolkodtam,hogy kinek adhatnám oda a jegyeket,de aztán beugrott.
-Igen.
Még kis ideig beszélgettünk,majd visszamentem a szobába telefonálni.
-Horváth.-szólt bele egy hang.
-Találd ki,ki vagyok.
-Dora!-sipítozott barátnőm a készülékbe.
-Igen,én vagyok.
-Mi van veled? Rég beszéltünk…-szomorodott el a hangja.
-Igen,sajnos.De van egy jó hírem.
-Neked vagy nekem.
-Hívd ide a húgodat.-rövid szöszmötölés után egy ismerős hang szólt bele a telefonba.
-Kiaz?
-Micsoda kedvesség…
-Dora!-sipítozott ő is.
-Na legyetek szívesek kihangosítani a telefont.
-Oké.
-Na szóval a nagy hír: mind a kettőtöknek van 1-1 VIP jegye a következő futamokra. Ez annyit jelent,hogy szabad bejárásotok van oda,ahova a pilótáknak is ,és a többi.
-ÁÁÁÁÁÁÁ.-hallottam,hogy örülnek.
-Találkozhatok Kimivel?-kérdezte Anna. –És Sebastiannal is?-érdeklődött Lena.
-Igen-igen.
-Köszönjük.És mikor indulunk vagy hogy lesz meg mi?-Anna.
-Erről még nem tudok semmit.Ha lesz valami infó,hívlak titeket.
-Oké.Köszönjük. Sziiia.-köszöntek el egyszerre.

Anna és Lena a legjobb barátnőim.Anna egykorú velem,húgát,Lénát pedig újszülött kora óta ismerem.Örülök,hogy ők is itt lesznek velem.

4 megjegyzés:

  1. Köszi drága Uncsim...8I(L)

    Megértem Do-t, hogy így érez, és gondolkodik Sebről, de nagyon kíváncsi leszek a folytra, és arra is, hogy mit valósítasz meg a tegnapi beszélgetésünkből...:D
    VIP jegyek...8I De rendi az öreg...XD
    Folytit, de nagyon gyorsan....(L)(L)(L)
    IMÁDÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D
    A 25. fejezetnél voltam lemaradva :$
    Olvasás közbeni benyomásaim:
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ O_o WTF? O_o Mit csinál Seb???? :@:@
    Konkrétan egy balf@sz... Hát hogy lehet ilyen? Annyi esze van, mint egy marék molylepkének! Ha szereti Dorát, mi az Istennek kavar holmi jöttment luvnyákkal? :@ Aztán meg eszi a penész, ha Dorának elege van belőle, és inkább Jaime társaságát választja... Idióta... -_-'
    Jaime pedig tündéri :) Nagyon aranyos pasi, egyetértek Carlie-val, én is neki drukkolok! :D
    Van egy olyan érzésem, hogy a két csajszi felbukkanása a paddockban még csavar egyet a dolgokon (és a szíveken) :D Csak így tovább! :)
    Örülök, hogy több részt is hoztál mostanában! Remélem, hamarosan újra lesz időd írni. :)Egyáltalán nem lettek összecsapottak a részek, és ha nem leszel egy kicsit pozitívabb magaddal kapcsolatban, seggbe foglak billenteni :D
    Na, most hirtelen ennyi. :D
    puszii :) <3

    VálaszTörlés
  3. Ja, még annyi, hogy kissé gyerekesnek érzem Dorának ezt a húzását, hogy ha Seb más nővel van, akkor bosszúból, a szeme láttára mászik a bikucira... Nem tudom, ez olyan izé... Amellett pedig kiszúrás is Jaiméval, akinek ez esetleg többet jelent :( Ő jó srác, nem kellene játszani az érzéseivel :(
    De most már tényleg lelövöm magam xD
    puszii :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper rész lett :D
    Dora még dühös :S Majd ha lehiggadt, utána beszéljenek komolyan Sebikével :(
    Bernie a VIP jegyekkel rendes volt :D
    IMÁDÁS :D ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés