2010. november 2., kedd

26.fejezet

Elhatároztam,hogy az őszi szünetben 2 részt fogok írni. Íme,itt az 1. :)





Jaime értetlenül állt előttem.
-Hogy érted?-kérdezte.
-Úgy,hogy most mi ketten-te meg én-elmegyünk berúgni.
-??
-Sebastian az ágyunkban nyalakodott 1 nővel. Na ,mikor megyünk?
-Látom nem nagyon hatott meg a dolog…
-Most őszintén;eleget szenvedtem már miatta,nem szeretnék megint padlóra kerülni. Meg ha neki 1 ilyen nőcske kell,hát tessék,legyen vele boldog.
-Őrült 1 nőszemély vagy,mondták már neked?-mosolygott.
-Igen.-átölelt.-És te pont ezért szeretsz.
-Aha…
Gyorsan összekészülödtünk,és elindultunk ruhát,kiegészítőket,és egyéb női dolgokat venni.Először 1 ruhaboltba mentünk be.Jaime végig nagyon türelmes volt;szó nélkül várta,amíg keresgéltem és felpróbáltam a ruhákat,és még véleményt is mondott,amikor a próbafülkéből kilépve megpördültem az aktuális darabban.A választásom végül egy fekete,pántnélküli,mini koktélruhára esett,amihez fekete szandál-és táska,és arany kiegészítők tartoztak.
Visszatérve a hotelbe először én foglaltam a fürdőt.Letusoltam majd hajat mostam.A hajamat gyorsan begöndörítettem,de a sminkemmel sem töltöttem több időt;fekete körsatír,és kész is voltam.Mikor kiléptem a fürdőből,Jaime elégedetten mért végig:
-Sebastian nem normális.Egy ilyen nőt,mint Te,futni hagyni…
-Köszönöm…
Ő gyorsabban elkészült,mint én.Haját egy kicsit felzselézte,felvett 1 sima fehér inget,amit elég sokáig kigombolt…
-Na,milyen?-kérdezte,amikor kijött.
-Jó…jó…jó…
-Szóval elmehetek így…
Ismét átölelt.
-Jól áll rajtad ez a ruha…
-Köszi.De most szakítottam Sebastiannal,te meg már letámadsz…
-Szakítottál vele?
-Igen…
-Oké.De azt honnan veszed,hogy letámadlak?
-Hallom,látom,érzem.
-Oh,-pirult el-de induljunk,mert elkésünk.
Jaime bezárta az ajtót,majd beszálltunk a liftbe,ahol Christiannal találkoztunk.
-Sziasztok.Hát Ti?
-Hello Chris. Bulizni indulunk.-válaszolt Jaime.
-És Seb?
-Nem tudom és nem is érdekel.-válaszoltam.A földszinten elköszöntünk Christiantól,és beültünk Jaime kocsijába.

Sebastian

Semmi elképzelésem nem volt,hogy hova mehetett Do. „Keresgélés” közben összefutottam Christiannal.
-Szia Chris. Nem láttad Dorát?
-A liftben találkoztam velük.
-Velük?
-Jaimével mentek valahova bulizni.
-És azt nem mondták,hogy hova mennek?
-Nem,de szerintem Sebastian tudja.
-Köszi az ötletet.Szia.
-Szia.
Gyors iramban felrohantam a lépcsőn,és őrült erővel kezdtem el dörömbölni a svájci ajtaján,aki teljes nyugodtsággal nyitotta ki azt.
-Hello.Nem tudod,hogy a kedves csapattársad hova ment bulizni az ÉN barátnőmmel?-kérdeztem nem kevés iróniával a hangomban.
-De tudom.-fogott 1 cetlit,és leírta.
-Kössz.
Míg lefelé igyekeztem,összetalálkoztam Kimivel.Nem engedte,hogy ilyen állapotba vezessek…

Dora

Jaime bemutatott pár barátjának-jó fejnek tűntek-,utána elfoglalta helyét a DJ pult mögött.Rendeltem italt,majd leültem egyik újdonsült ismerősömmel beszélgetni.

Másfél-két óra múlva Jaime szünetett tartott,és odajött hozzánk.Mikor belemerültünk a beszélgetésbe,megláttam egy ismerős arcot az ajtóban.
-Jaime.-felém fordult,én pedig megcsókoltam…

3 megjegyzés:

  1. ez a Jaime milyen kis aranyos^^
    most elárulom, hogy én titokban neki drukkolok, h összejöjjön Dorával:D
    remélem sietsz a folytatással és esetleg rá lehet venni, hogy három legyen az a két fejezet, amit ígértél:D
    puszii

    VálaszTörlés
  2. Én akkor ezt most nem értem... Seb van felháborodva, h Dora elmegy mással bulizni, mikor ő egy nőcskével hentereg???????????????????????
    Folytit hipergyorsan!!!!!!!!!!!!!
    Imádlak(L)
    Pusza. szabus

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁáááá
    Itt most aztán NAGY NAGY BALHÉ JÖN :O
    Sebet meg nem értem :O Még neki áll feljebb??? :O Mikor a szobájukban csalta? :O :S :S
    HAMAR FOLYTIT ♥♥♥♥
    Bocsi, hogy eddig nem komiztam :( De pótoltam a hiányosságom! :D
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés