2011. augusztus 3., szerda


Kedves Olvasó(k)! :)

Sajnálom,hogy mostanában nem hoztam frisst. Ennek legfőbb oka,hogy fent voltam Pesten a Nazional Piloti meccsen :D Egy fél fejezet kész van,de nem hiszem,hogy a héten be tudom fejezni,mivel alig leszek otthon. Bocs azoktól,akik várják.:)
És akit érdekel,itt egy kis "előzetes":

"-Mi van veled?-váltott át aggódóba.
-Semmi bajom.Csak…
-Csak megverte Jaimét,MIATTAM-fejeztem be a megkezdett mondatot.Seb óvatosan bokán rúgott,értettem a célzást.
-Mi?-kerekedtek ki a csapatfőnök szemei.
Részletesen elmeséltem neki az egészet.Ha a nézéssel ölni lehetett volna,mi nem élnénk.Sebre és Rám is mérges volt,bár ezt szerencsére nem mutatta ki. De érthető volt az idegessége.Az egyik pilótája kérdéses,hogy tud-e versenyezni a hétvégén,Jaime meg…"

Akit esetleg érdekel: www.kispista.blogspot.com
:)

2 megjegyzés:

  1. Hajrá Csajszi! Várjuk a folytit! :)

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.....
    Sebi milyen kis féltékeny...kisbikuci... :P
    Dzsémi meg nem tud versenyezni??????????
    Seb meg kérdéses??? Megértem, hogy Horci ki van akadva... XD
    Hamar folytit!!!!
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés