2010. október 18., hétfő

25.fejezet


A 2 hét gyorsan eltel.Sebbel igyekeztünk minden időt kihasználni,amit kettesben töltöttünk.De az idő sajnos gyorsan eltelt,a pihenőnk után utaztunk a csapat után Japánba.
Egyik reggel előbb keltem ,mint Sebastian,és elgondolkodtam.Akivel az utóbbi időben egyre kevesebbet beszélgettem,az Jaime volt. Minden nap találkoztam vele,de a köszönésnél tovább sajnos ritkán jutottunk. Ő tartotta bennem a lelket,amikor nem voltam együtt Sebbel..
Elterveztem,hogy a mai napot vele töltöm,ezért felhívtam.
-Alguersuari.
-Szia Jaime,Dora vagyok. Azon gondolkodtam,nincs-e kedved meginni velem valamit,és beszélgethetnénk is egy jót.
-Hol,mikor?
-Mondjuk,-néztem az órámra-fél óra múlva.Idejössz?
-Oké. Persze,szia.
-Szia.
Átöltöztem,felvettem egy lila pólót egy farmerrel,és kész is voltam.Időközben Seb is felkelt,és odajött hozzám.
-Hát Te hova mész hajnalok hajnalán?-csókolt meg.
-Hajnalok hajnalán,fél 2kor Jaiméval kávézni.
-És mikor jössz vissza? Már most hiányzol.-vágott szomorú képet. Kopogtak.
-Majd.Szia.-csókoltam meg.
-Szia.-integetett,én pedig kimentem az ajtón,ahol Jaime várt.
-Nehéz eset…-mosolyogtam.-Szia.
-Szia.Gyönyörű vagy.
-Köszi,rajtad sem áll rosszul ez az ing…-egy sima fehér ing volt rajta,elég mélyen kigombolva…
-Hova megyünk?
-1 közeli kávézóba,ha megfelel.
-Persze.
Jaiméval jó pár órát beszélgettem.Megtudtam,hogy szakított a barátnőjével,de most boldog egyedül. Éppen a pincérrel társalogtunk,hogy mit ajánl,amikor megszólalt Jaime telefonja.
-Bocsi.-mondta,kiment,10 perc múlva vissza is jött.-Nincs kedvetek eljönni Sebbel egy buliba? Én leszek a DJ.
Eszembe jutott egy emlék,és elkezdtem nevetni.Szegény Jaime,csak nézett,és nem tudta mire vélni hirtelen jött jó kedvemet.
-Emlékszel,amikor utoljára együtt voltunk bulizni?
-Jujj-mosolygott kínosan-,emlékszem.
-Remélem nem fog megint megtörténni…
-Ott lesz Seb,ha meglátja,hogy egymás szájában turkálunk,lelő engem.-nevetett.
-Hehe…De a kérdésedre visszatérve,én benne vagyok ,de meg kell beszélnem Sebbel is.
-Oké.
Fizettünk,és visszaindultunk a hotelbe.Míg mentem fel az emeletünkre,találkoztam Christiannal,aki útba igazított,hogy Seb még mindig a szobánkban kuksol.Az ajtó előtt hallgatóztam,mivel nem hallottam semmi zörejt,arra a megállapításra jutottam,hogy biztosan alszik,ezért csendben nyitottam be.Letettem a táskám az asztalra,és elindultam a háló felé…ahol meglepő dolgot láttam.Magamhoz vettem minden fontosabb cuccot,és elindultam Jaime lakosztálya felé.Bekopogtam.
-Szia.-köszönt.
-Szia.Mit is mondtál,mit tettél,amikor megláttad Marta-t egy tök idegen pasival félreérthető helyzetben az ágyatokban?
-Elmentem bulizni,jól berúgtam és jól éreztem magam.
-Akkor most mi,te meg én,elmegyünk szépen egyet bulizni,jól berúgunk,és jól érezzük magunk…-csuktam be magam mögött az ajtót.

2 megjegyzés:

  1. Ajaj, én már rosszat sejtek...:S
    Seb miért csinál őrültségeket, ha Doraval minden helyrejött??? Szereti... vagy nem? Akkor meg minek kell más?
    Folytit, de gyorsan...(L)
    Imádom...(L)
    Pusza. szabus

    VálaszTörlés
  2. Na neee :O Sebike megcsalta? :O De MIÉRT? :O SZERETI! :O Nem értem :O
    Most aztán majd jön a vita, hogy Jaimevel elment bulizni... :S :S
    ÁÁÁÁÁÁ
    SZUPER RÉSZ LETT ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés