2011. március 20., vasárnap

31.fejezet

Brigcsnek és Szabusnak.♥


-Sziasztok.-fordult felén az érintett.
-Szia…-nézett nagy szemekkel Anna rá.
-Bruno,ők a barátnőim.Anna-mutatt a nagyokat pislogó barátnőmre-és Lena Horváth.
-Sziasztok.-mosolygott,és kezet fogott velük.-Anna,nincs kedved eljönni,meginni egy kávét?
Láttam barátnőmön,hogy nem nagyon tud mit mondani,ezért én válaszoltam helyette:
-Szívesen elmegy veled Bruno.
-Gyere.-mosolygott barátnőmre a pilóta,utána belekarolt.Elindultak kifelé az étteremből,de Anna visszafordította a fejét.Köszi-tátogta.
-Na Lena,kivel folytassuk?-kérdeztem mosolyogva.
De Lena nem válaszolt.Nagyban egy szőke,kékszemű férfit bámult.Szerintem semmit és senkit nem vett észre maga körül,teljesen kikapcsolt.
-Kimi nős.-erre a mondatra barátnőm teljesen megdöbbent,majd szomorú arcot vágott.-Hé,nyugi.-tettem a vállára a kezem.-Dehogy nős,sőt…barátnője sincs. Senki nem bírja ki mellette.
-Tényleg?-csillant fel a szeme.
-Tényleg.Na gyere,bemutatlak neki.
Kimi egy asztalnál ült,és valami töményet vedelt.
-Biztos,hogy most akarod megismerni?-kérdeztem.Lena csak nagyokat bólogatott.
Mondtan barátnőmnek,hogy ő maradjon le,én meg felmérem,mennyit ivott.Ígyhát leültem a Jégember mellé.
-Mit iszol?
-Töményet.
-Mennyit ittál?
-Nem elég sokat ahhoz,hogy ne vegyem észre azt a lányt.-mutatott Lenára,felkelt,és elindult felé.
Kicsit megijedtem.


(Lena)

-Szia.-jött felém Kimi.
Úristen,Kimi Räikönnen rámköszönt.Do erre azt mondaná,hogy be ne pisiljek,de akkor is.Neki már nem nagy dolog,hogy a pilóták között él.
-Hello.-köszöntem félénken.
-Ráérsz most?
-Attól függ,mire…
-Szerinted?-ölelte át a derekam.
-Hé,fiatalok.-futott oda Dora.-Nem kell mindjárt az első találkozásnál lefeküdnötök.Ne kövessétek az én példámat.
-Mi?-nem értettem,mire céloz.
-Majd elmondom.Na de most Kimi kérlek,ne kössetek ki az ágyban.Bár neked jónak mondom…Lena…a nővéred megöl engem,ha valamit csináltok.
-Jójó,majd vigyázunk.-kacsintott Kimi.
-Jajj…-sóhajtott Dora.-Na jó,én arra céloztam,hogy ne feküdjetek le,nem arra ,h ne legyen terhes Lena.
-Ja hogy te arra gondoltál…jó,akkor majd a sokadik találkozásnál.-jelentete ki Kimi.
-Sokadik találkozás?-lepődtem meg.
-Igen.Na gyere…izé…
-Lena.-mondta Do.
-Gyere Lena.-mosolyodott el Kimi.-Elmegyünk a gonosz boszorkától.-célzott Do-ra.
-Kössz Kimi,ez jól esett.Majd olvass vissza valami szaftosat a magánéletedről a cikkemben.-mosolygott már Dora is.

(Dora)

Kimi szép kis műsort rendezett az előbb.-gondoltam magamba,és jót mosolyogtam. Vissza mentem a szobánkba,de a liftben összefutottam Sebbel.
-Szia Seb.-köszöntem rá.
-Szia Dora.-lepődött meg.
-Nézd,Sebastian.Én nem akarok veled fasírtba lenni.Lépjünk túl az eddig történteken.Képzeljük el,hogy ezek meg sem történtek,és csak most találkoztunk először.
-Oké… Sebastian Vettel.-nyújtotta a kezét.
-Dora Meyer.
A lift megállt a 3. emeleten,az ajtóból még visszamosolyogtam Sebre.
-Szia Sebastian.
-Szia Dora.

Örülök,hogy ezt is lerendeztem.Jó érzés,hogy nem fogjuk kerülgetni egymást.Az ajtónk előtt megtorpantam.Résnyire nyitva volt.Tudtam,h Jaime nem hagyná így,ezért óvatosan és halkan mentem be.A látvány meglepett,de megnyugtatott.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.......................................................................................................
    Kimi mekkora volt...Na gyere...izé...XD XD ez tipikus Kimis...:P
    És ki volt az???:O Nem teheted ezt!!!! folytiért könyörgök...*.*
    És a Babuci?????*.*
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom szabushoz: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D
    SZUPER részt hoztál! :) Nagyon sokat kuncogtam rajta :D Főleg a Kimis részen. XD
    Mi volt az ajtó mögött? :O :O 8I
    Remélem a folytira nem kell olyan sokat várni, mint erre a részre... 8I 8I :)
    puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Jujjj :D
    Ez Szuper rész lett! ♥♥♥ Egyetértek az előttem szólókkal. :D
    Érdekesen alakul Seb és Dora kapcsolata, kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki belőlük. :D És mi volt az ajtó mögött? :O
    Kimi pedig láv ♥♥♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. Kimster XD XD :D Olyan jókat nevettem rajta :D XD Lökött finn :D XD
    NEM ÉR ITT ABBAHAGYNI!!! :O
    HAMAR FOLYTIT :O ♥♥♥
    IMÁDÁS :D ♥
    Puszi, Alofun

    ui: Bocsi, hogy eddig nem komiztam :( Szupi részeket írtál :D Imádom őket! :D ♥ És pótoltam a komikat! :D ♥ Hamar folytit :D ♥

    VálaszTörlés